飲餐飽之六:拎幾多飲幾多 Bar Pacific XXIX

上星期同朋友去大圍食飯,吃飽就梗係酒癮起,大圍我都麻麻哋熟,不過都知有間「 Bar Pacific XXIX」,同系酒吧一向係我信心保證,呢度當然亦無令我失望,地方大、門面靚,飛鏢機旁有吧頭勁方便,又有大投射連卡拉 OK台,梳化夠大張,咁嘅環境好難挑剔啦!酒水價無變,歡樂時光$20支啤酒,正價$30支,大酒$680支。另外,我知呢個月嘅 22號係呢度一周年,會玩吓抽獎,獎品包括家電大酒,記得早啲到,隨時又飲又拎 o架。





介紹完酒吧,當然要搵靚女經理 Anny飲番杯先啦,「齋飲好悶,不如猜兩板啦﹗」猜枚又得,玩乜先?「大話骰拎骰你一定識啦!」每嗌一口拎一粒骰出嚟俾人睇,好 Easy啫。「不過,我哋玩新例……」新例?「就係飲酒份量計拎出嚟骰仔嘅點數總和,當一杯 10格計,如果出面有骰仔『 6』、『 6』、『 4』、『 3』、『 2』,即 20點,咁即係飲兩杯,明未?」明,兩個人玩有限數啫,「乜兩個人呀?我成枱 Friend o架,一齊過去玩啦﹗」





■大投射唱 K感覺一流。
■大投射唱 K感覺一流。



■ L形吧頭大受歡迎,旁邊仲有鏢機。
■ L形吧頭大受歡迎,旁邊仲有鏢機。



■全場大梳化,飲醉咗當床瞓都得。
■全場大梳化,飲醉咗當床瞓都得。


(地址:大圍積存街 82-86號年豐樓地下 A,B舖)

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!