斯文靚女場 隨時中招 Pub Imagine

失蹤咗一年半載嘅公奇俊竟然離奇地自動蒲頭,我有一股唔多老利嘅預感……果然不出所料,呢條死仔搵我嘅原因係:陪佢媾女,大家留意……係「陪」佢,飲酒錢自付嗰隻呀!果然係「姣鬆 D」。
■唔知兩位因乜事玩得咁開心呢?受埋我玩啦!
■唔知兩位因乜事玩得咁開心呢?受埋我玩啦!


話說,公奇俊上星期專誠去樂道間「 Pub Imagine」探老闆 Tony,點解無啦啦要專登去探佢老人家呢?事關佢就係前 Cyber 8個經理,多年來請我哋飲嘅酒真係翻生愛因斯坦都計唔掂,雖然個場已經摺埋咗咁多年,但正所謂場唔在,人情都在嘛!所以我哋一班豬朋酒友,久不久都會去幫襯吓佢老人家,點知公奇俊好日唔蒲頭,一現身就出事。
出乜事?喺電話裏頭嘅佢係咁講嘅:「我真係中咗招呀!」大人大姐中咩招呀?「我講真 o架!上星期喺 Tony個場遇到個靚女,估唔到就咁……中咗招!」喔,舊陣時公奇俊每個星期最少都中招一次,我都司空見慣見怪不怪,但既然佢出到兄弟牌,我又姑且陪佢癲一次,咪順便當做探吓老朋友 Tony哥囉!
講真,雖然差唔多有一年無嚟過呢個場,但感覺依然良好,除此之外,仲發現呢度嘅質素好咗好多,多咗唔少斯文、年輕、女性座上客,難怪公奇俊話中招啦!驟眼睇,我一晚中幾次招啦!


■呢個場超多呢類勁 Nice又好笑容嘅斯文女打躉。
■呢個場超多呢類勁 Nice又好笑容嘅斯文女打躉。



■ Waitress嘅質素都唔差,絕對睇見都開心嗰隻。
■ Waitress嘅質素都唔差,絕對睇見都開心嗰隻。



■呢隻就係層層叠香檳,有喜慶至飲 o架!
■呢隻就係層層叠香檳,有喜慶至飲 o架!



■飛鏢機絕對係交朋結友締結良緣嘅好幫手。
■飛鏢機絕對係交朋結友締結良緣嘅好幫手。


轉眼搵到新目標

■全場紅色做主調,成個 Mood變得 Very romantic。
■全場紅色做主調,成個 Mood變得 Very romantic。


講番公奇俊嗰筆,原來佢上星期喺度掟飛鏢時識咗個超班 OL,仲約好今個星期再續前緣,浪漫到連牌都無抄,實行玩不見不散嗰隻,終於……咪影都唔到囉!估唔到公奇俊縱橫夜場、情場多年,都仲可以 Keep到一顆赤子之心,雖然係就係有點失望,但我絕對相信呢種失望嘅感覺只係喺公奇俊內心出現過 10分鐘左右,因為……佢又搵到新嘅目標,並且隨時準備再次中招咁話。有時真係好鬼羨慕佢,易動情又易忘情,世界越來越難測,好似佢咁,得快樂時且快樂咪幾好。
講番個場,呢度主打卡拉 OK,另外當然亦有飛鏢機, Standard酒吧格局,酒水亦唔算貴,飲到貓貓哋斜住走都係兩嚿水左右落樓。
值得一讚嘅係,呢間酒吧唔會好似一般酒吧咁,音樂聲非要調校至震耳欲聾不可,講真,唔係音樂越大聲就越好氣氛嘅。成個場以紅色做主調,睇得出裝修上係花過吓心思,最適合三五知己舒舒服服摸住酒杯底風花雪月一番。

地址:尖沙嘴樂道 27號 1樓

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!