特色酒吧 Guide(Give Me Five)

講咗咁多日出書題目,諗諗吓我自己都可以出番本書咁滯;講真,全港邊間旺嘅酒吧唔識我 o架?邊間旺嘅酒吧我無介紹過?所以,如果未旺嘅酒吧或者仲未識我嘅酒吧老闆記得搵我。就好似太子嘅旺場之一「 Give Me Five」,就係我主場之一,嚟得就梗係搵吓靚女侍應 Monqui影張相先啦!

「出書?梗係要介紹酒吧啦!香港有咁多酒吧,又有咁多種唔同類型嘅酒吧,好似蘭桂坊咁就特別有鬼佬 Feel;尖沙嘴嗰啲,就 Party Feel多啲;至於太子區就酒水平啲。全港有 18區,區區酒吧都一定有自己特色,好似我哋呢間咁,成條街出晒名酒水最平,而且又多靚女撐場;睇波嘅話,電視又夠多,鏢機雖然得一部,但高手有好多個,仲有、仲有……」講講吓,咁 Hard sell嘅?
不過酒水又確係平, Happy hour一 Set啤酒$108好平常,但 Normal只收$128就好少見嘞。再望吓大酒價錢,$500一支,呢個價我諗全港數唔出 5間可做到咁平,唔撐點得?即刻同我開兩支,唞吓氣先!

■門口大大隻字報酒水,無花假。
門口大大隻字報酒水,無花假。

■全場用大梳化,坐得舒服;入門口直望就有兩部大電視,睇得夠開心啦!
全場用大梳化,坐得舒服;入門口直望就有兩部大電視,睇得夠開心啦!

■酒吧有唔少飛鏢高手,有本事可以挑戰。
酒吧有唔少飛鏢高手,有本事可以挑戰。





(地址:太子西洋菜北街 316號地下)

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!