心目中巨星之五: Band壇靈魂 Corner Pub

唔少朋友都向我投訴,家不少酒吧都轉晒型,特別係佐敦一帶,主打任飲但又無拳手提供,入到場三、四條友飲天光 Dry爆,仲話早知逐 Set嗌無咁傷!其實,就唔係話無,睇大家識唔識搵啫,我知柯士甸道就有間「 Corner Pub」,入面有拳手、有鏢掟、有 K唱、有足球直播,娛樂設備齊全,上得嚟玩一定唔會悶,就算一個人嚟一樣有個大吧頭俾你坐,同 Bartender吹水又好,或者搵朋友掟鏢都好,一晚時間好易過。酒水唔貴先要特別一提,歡樂時光就$128一 Set啤酒,正價就$158,大酒一支$800,買二送一,想任飲可以面議。


當然,酒吧靚女拳手多的是,呢個至係重點,好似今日俾我識到阿 Cat,問佢心目中巨星係何許人?阿 Cat:「我最鍾意就係當年 Beyond嘅家駒,就算家,每次聽到《海闊天空》都仲會諗起佢!」係呀,講起巨星真係要提吓佢,佢可以話係香港 Band壇靈魂人物,亦係值得我哋向佢致敬嘅巨星。好,一於同阿 Cat合唱番隻《海闊天空》,重溫吓昔日情懷先。





■吧頭旁設有鏢機啱晒!
■吧頭旁設有鏢機啱晒!



■地方夠大,朋友多嘅,嚟呢度啱晒!
■地方夠大,朋友多嘅,嚟呢度啱晒!



■ U形吧頭,中間又有大電視,最啱我呢啲一支公嘅人。
■ U形吧頭,中間又有大電視,最啱我呢啲一支公嘅人。


地址:佐敦柯士甸道 140-142號瑞信集團大廈 1字樓

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!