心目中巨星之四:唐山大兄永垂不朽 鳳凰吧

近日收到風,話嚟緊尖沙嘴又有幾間酒吧會收檔,聽到個心不禁一沉,雖然啲酒吧唔係我嘅,但如果係因為個市唔好做唔住,咁我都有啲擔心一眾酒吧界嘅老友記,唔係啦,即刻去索多啲料先。去到「鳳凰吧」,好彩經理 Edmond話:「有你幫手介紹,我哋有排旺,邊得閒嚟執!」咁又係,睇佢閒日生意都唔錯,咁我就放心啦!話晒呢間係我主場,無咗點得呢?我最 Buy呢度嘅娛樂設備足夠,鏢機新款舊款有齊,又有最新嘅卡拉 OK,足球直播梗係唔少得啦,電視仲特別多,就算一個人嚟,坐吧頭睇波都唔會悶。


酒水價錢大路,歡樂時光$128一 Set啤酒,正價就$198;大酒$1,700三支。特別之處係,每日凌晨 2時後,有「貓頭鷹時間」,啤酒一 Set$128,抵唔抵飲?同一條街好難搵到第二間囉。

■最新嘅 Online鏢機一樣有得掟。
■最新嘅 Online鏢機一樣有得掟。


報完酒水,又係時候同靚女熟客 Ceci嗲兩句,佢話:「巨星?梗係李小龍啦!特別對香港嚟講,都無乜邊個有佢咁嘅級數!」我絕對同意,試問有邊一個星拍 4部半戲就可以永垂不朽?既然同 Ceci咁啱 Key,唔使講多,大家「亨」番杯做個朋友仔先!


■呢度最出名就係泰式小食,唔餓都要試。
■呢度最出名就係泰式小食,唔餓都要試。



■老友聚舊一定開心。
■老友聚舊一定開心。



■悶悶哋一個人坐吧頭飲酒都唔錯。
■悶悶哋一個人坐吧頭飲酒都唔錯。



■酒吧有高枱又有梳化俾客人選擇。
■酒吧有高枱又有梳化俾客人選擇。


(地址:尖沙嘴寶勒巷 17-19號地庫)

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!