維港夜景無遮擋 浪漫情調識靚女 囂 Cocky Bar

越來越覺得世界上絕大部份嘅嘢都係掌握唔到,明明正值失戀之痛,但就成日神推鬼擁我去一啲浪漫到爆嘅地方,講緊嘅就係位於 The One嘅「囂 Cocky Bar」。
■靚場配靚樣,夫復何求?
■靚場配靚樣,夫復何求?

講真,我都算係見過吓世面,就算蒲到去上海所謂一等一嘅 Grand場,都唔會好似大鄉里出城咁嘩嘩聲,但當我第一次踏足呢間酒吧嘅時候,實不相瞞,我真係好似細個第一次睇煙花時咁「嘩」咗出聲,嗰種震撼真係非筆墨可以形容。事關呢度唔單止居高臨下位處於 18樓,最煞食係個可以坐擁 270度維多利亞港嘅海景大露台,東方之珠嘅美景盡收眼簾。
雖然呢一刻嘅我剛剛甩拖,鬼咁傷心嗰隻,但當睇到咁 Grand嘅璀璨燈火,你會發現世界真係好大,無咗一棵樹又何足掛齒,仲有成個森林等緊你,高矮肥瘦任君選擇,大丈夫何患無女?淨係呢個場已經大把教人滿心歡喜嘅選擇,怕乜?
雖然呢度嘅客人質素相當唔錯,但有樣嘢必須 Remind大家,就係嚟到呢度,千祈唔好當自己身在一般拳手劈場咁;簡單啲講,要斯文啲又莊重啲,失禮街坊就唔好啦!
大家又可能會問,斯文場有乜好玩呀?哎呀,其實乜嘢類型嘅場都有其好玩之處,問題係你 Tone唔 Tone得啱個 Beat而已,就好似呢度咁,想識女仔真係易過借火,事關呢度個 View真係靚到無話可說,十個上嚟嘅人十個都會情不自禁影低到此一遊。


■無遮無掩維港夜景,四個字可以形容:百看不厭。
■無遮無掩維港夜景,四個字可以形容:百看不厭。



■淨係睇個吧頭嘅設計,已經覺得個場夠晒 Grand。
■淨係睇個吧頭嘅設計,已經覺得個場夠晒 Grand。


星級服務斯文場
「小姐,可唔可以幫我影張相呀?」如果對方問你,點解唔搵身邊朋友代勞?你又可以理直氣壯咁答:「佢飲到貓貓哋,手又震,影唔到咁 Grand嘅夜景呀!」我相信咁認真嘅解釋,絕大部份靚女都會接納。
講番間酒吧,呢度嘅服務水準亦係夜店難得一見之好,基本上在我而言已到達六星級酒店質素,呢啲咪就係叫人使錢都使得冧囉。價錢方面,一杯 House紅酒唔使一嚿一杯,既然有酒店級數嘅享受,畀番中環區嘅價錢都係合理嘅。


■呢度嘅客人都相當 Nice!
■呢度嘅客人都相當 Nice!



■呢度由傍晚就開始旺,早到有着數。
■呢度由傍晚就開始旺,早到有着數。



■呢盤 Shooters都搵嚟做吓樣,嚟得咁靚嘅場就梗係嘆番杯 Wine,先啱 Mood啦!
■呢盤 Shooters都搵嚟做吓樣,嚟得咁靚嘅場就梗係嘆番杯 Wine,先啱 Mood啦!



■ Indoor環境都唔錯,同個景一樣咁靚。
■ Indoor環境都唔錯,同個景一樣咁靚。


地址:尖沙嘴彌敦道 100號 The One 18樓

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!