球星襲香港之二:有助提升質素 TT Pub

我諗唔少香港球迷都估唔到,以前睇電視至見到嘅外國球星,現在居然會嚟踢香港球隊,相信南華今次嘅重金禮聘,都有助吸引番球迷入場,而就算唔係球迷,至少睇新聞嗰陣都會留意埋體育新聞呢 Part,就好似「 TT Pub」嘅靚女 Monique都大讚香港足球有前途:「雖然畢特同基士文都過晒最高峯時期,不過有佢哋嘅名氣,點都會令多啲人留意香港足運。希望佢哋落場認真踢,唔好揸流攤,咁樣香港嘅足球員亦會得益不少!」我都同 Monique一樣,希望南華踢亞冠盃時有好表現,帶番起香港足球事業。


講完球星,講番喺太子酒吧街一樣咁有星味嘅呢間 Pub,佢哋喺太子區已經駐守好多年,但環境就一啲都唔老土,原因係老闆不時都加入新元素。好似近一年興番掟鏢,就增加多部鏢機,更有 Online鏢機迎合大眾需要;加上球迷客大增,於是又加多掛牆大電視,滿足大家要求。
放大圖片
■太子人氣酒吧,環境氣氛都一流!
■太子人氣酒吧,環境氣氛都一流!


唯一不變嘅就係酒水依然咁平,歡樂時光$108一 Set啤酒,正價係$168;大酒$600。星期五、六有任飲,男士$250、女士$150。良性循環,酒水平,自然就留到一批熟客長期撐場啦!

放大圖片
■鍾意掟鏢嘅朋友,嚟呢度都有得玩。
■鍾意掟鏢嘅朋友,嚟呢度都有得玩。


放大圖片
■最新嘅鳳凰鏢機一樣有。
■最新嘅鳳凰鏢機一樣有。


(地址:太子西洋菜北街 165號地下)

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!