球星襲香港之一:香港足球復蘇 帆船吧

1月份歐洲足球轉會市場非常緊張,但都不及香港近期轉會市場多人講,就係前車仔前鋒基士文嚟踢南華。其實,香港足球不嬲都有唔少人關注,不過礙於水平太渣,無乜人想提,但今次話有大人物加入,搞到香港足球好似又多人留意番,就連「帆船吧」靚女 Debe都話了解:「基士文嚟香港踢,報紙賣得好勁啦!我都希望可以成事,起碼南華有畢特、又有基士文,成隊波都高班晒,令人有少少想睇香港足球,唯一可惜就係啲勁人側重喺一隊度,如果可以多幾隊肯搵高質外援,香港足球一定精采!」我都想香港足球精采,好似以前賀歲波逼爆大球場情景,唔知幾時可以見番呢?
■雖然無咗 Live Band,但就多咗一班靚女拳手。
■雖然無咗 Live Band,但就多咗一班靚女拳手。


講完波,當然要介紹番 Debe嘅主場「帆船吧」,一排無嚟過,環境唔同晒,比以前熱鬧,梳化、高枱都逼滿人,氣氛一流;另外,又設有飛鏢區,裝有三部鏢機俾大家玩。酒水方面,歡樂時光$120一 Set啤酒,正價$198;大酒$680,買三送一,酒水公價抵飲,絕對撐得過。
■吧頭至啱一支公悶悶哋上嚟飲酒。

■吧頭至啱一支公悶悶哋上嚟飲酒。


■獨立飛鏢區,鏢友最受落。
■獨立飛鏢區,鏢友最受落。


(地址:尖沙嘴山林道 54號 1樓)

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!