心目中巨星之一:最懷念哥哥 Passion

上星期繼外國嘅伊莉莎伯泰萊過身後,香港嘅鄧光榮又瞓瞓吓走咗,相信唔少人都覺得好可惜,不過去者已矣,唔知大家心目中真正嘅巨星又係邊個呢?一於問吓一眾酒吧美女點睇法都好。


呢日就嚟到尖沙嘴「 Passion」玩,人頭湧湧,靚女客人仲唔少,芸芸靚女中我就搵到靚女熟客之一嘅 Miki。佢最初都好怕羞,求咗佢好耐先肯影相,不過影靚女又值得嘅。問 Miki心目中巨星係邊個?「哥哥張國榮係我心目中嘅巨星,無論佢唱歌、演戲都做得好好,每逢佢死忌,我都會播番佢啲歌嚟聽懷念吓佢。」我絕對同意 Miki嘅睇法,所以呢杯酒,我敬佢嘅﹗

■酒吧下午仲有泰式粉麪,嚟食嘢一樣讚。
■酒吧下午仲有泰式粉 麪,嚟食嘢一樣讚。


講完巨星,介紹吓呢間吧,呢度主打 Party Feel,以深色為主色,格局呈長方形,黑色皮梳化靠牆擺放,牆身用上閃石物料,在 Disco lighting的映照下份外耀眼。酒水方面,星期四係女士之夜,女士免費,男士$300任飲。至於 Happy Hour由晚上 7:00至 9:00,啤酒$120一 Set, Normal係啤酒$198;大酒一支$780。加上有好客拳手駐場跟大家猜枚助興,絕無冷場。


■ Ladies Night有 DJ助興,氣氛必定 High。
■ Ladies Night有 DJ助興,氣氛必定 High。



■酒吧人氣超旺,嚟飲酒記得早到。
■酒吧人氣超旺,嚟飲酒記得早到。


(地址:尖沙嘴寶勒巷 10號 4樓)

更多酒吧相關資料:


請進入HKBAR.NET.. 按此進入!